Bild på Mike


image338
Mike, his dad(liknar Robert De niro) and his brother on vacation in Japan

Haha, hitta denna bilden på Mike inne på Myspace.com

Mikes pappa liknar verkligen Robert De niro.
En gång när Mike och jag kollade på film hemma hos han så spelade Robert De niro en scen, jag sa direkt att de likna hans pappa(då bara efter att ha sett han en gång på ett foto).
Mike tyckte de va fräckt att jag kunde se de för hans mamma hade faktiskt påpekat de ett antal gånger innan.
Så vi ringde upp hans mamma..hihi och jag fick även prata med henne =)

Sen dess kallar vi han Robert De niro! =)

Saknar Mike, kanske jag slår han en pling ikväll =)
Lova han att ringa förra helgen, men de blev aldrig av =/

image340
Robert De niro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0