2 dagars ledighet

Fredags:
- köpa sushi
- träna
- duscha
- äta
- emma och carro kommer hem
- bio - de blev "2 dagar i Paris"

Fredagen var helt klart godkänd =) Skönt att ta de lungt!

Lördag: Vi vaknade, stack en runda till stan med carro. Sen åkte Carro hem och jag cyklade hemåt.
Emma och jag satte oss i Pildammsparken och njöt av solen. Sen cyklade vi för att äta, men vi kom inte så långt..
Vi tog en runda på Konst hallen istället. Sen cyklade vi vidare till Möllan, men hittade ingen mat som passade.
Så vi beslöt oss för att köpa mat på Coop och tillaga de själva och de blev mycket gott.
På kvällen umgicks jag med Vernadette och hennes kompisar. Vi stack till Privé efter lite kareoke.
Jag hann inte vara där mer i en timme sen blev de Mazarin med Carro! Himla kul!

Söndag: Njöt av dagen!

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0