Resa till NewYork???

Varför vill pappa att jag och min syster ska till New York??

I fredags ringde pappa mig och sa att han gav 4000 kronor var till oss båda om vi åkte till NYC!

WOW!

Nu är de bara ledighet som gäller. Ska prata med min arbetsgivare idag..
Jag har ju 2 arbetsdagar som jag har jobbat in, så egentligen behöver jag bara ta 3 semsterdagar.

Undra varför han vill att vi ska åka?
Men man ska inte undra så mycket.. nu är de ju så och de ska vi ju vara glada för!

Men att åka tillbaka till NYC är inte så lätt, har lite ångest.
Inget kommer ju vara som innan...
Mina vänner kommer inte vara där...
Mina "barn" (Aubrey och Noel)  kanske inte ens kommer känna igen mig..
Hur är de att vara turist i NYC??????????

Många frågor...

image472

image473

image474



Kommentarer
Postat av: trixie

låter riktigt roligt ju! själv ska jag åka till baka till fuengirola spanien på onsdag, va där i en månad i sommras. Och det är väl inte mycket som kommer va sig likt..

2007-10-22 @ 10:20:51
URL: http://trix.blogg.se
Postat av: Ania

Åh vad roligt!! :) Ja man kan ju undra varför.. :)

2007-10-22 @ 12:35:54
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0