måndag...

igen???

Idag mår jag inte bra, ingen kraft eller ork till någonting.
Vill bara hem nu, hem och sova.

Får se om jag klarar hela arbetsdagen.

Helgen var helt okej.
I fredags kommer Carro in till Malmö. Vi gjorde oss iordning och begav oss upp till mormors lgh som var tom.
Vid 23.30 tiden tog vi bussen till HIPP. Vi har aldrig haft sådär kul på HIPP, men i fredags var de riktigt skoj.
Fast de hade jag ångest från 3.00 på natten till 18.00 på dagen efter.

På lördagen åkte Carro hem och jag stannade hos mamma.
På kvällen träffade jag upp Friang för att förfesta, riktigt kul att träffa han(vi ses för sällan).
Sen drog Axel och jag vidare till en annan förfest eftersom dem andra skulle till Lund.
Sen blev de KB, riktigt mycket folk så de va kul!!

I söndags hade jag inte den ångesten som jag brukar ha på söndagar, jag vara bara helt slut och off.
Sov/ vila nästan hela dagen + att de blev en tidig kväll..

I morse när jag vakna mådde jag skit. Tog bussen till jobbet, men allt krånglade så jag blev 30 minuter sen
*suck*

Veckan slutade inte bra och den började lika dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0