lycklig!


image409
My birthday(20 år) in USA!

Utdrag från min dagbok

"29/4 -06
            Vill börja med att tacka alla som har skickat mail, brev, ringt och uppvaktat mig på min 20 års dag!

Min 20 års dag var helt fantastisk!
De börja med att jag steg upp vid halv tio för att ta en dusch. När jag stod i duschen hörde jag att nån börja sjunga "Happy birthday to you.." Shit tänkte jag, host-familjen! Men icke.. de va Maria, Vanina, Sofie, Annie! Dem sa till mig att klä mig varmt. Fatta inget, strålande sol ute ju?!
Så tog dem ut mig till bilen satte bindel för ögona och körde. Vi körde o hämta Lovisa.. sen hade jag en timmes färd framför mig i mörker. Jag fattade ingenting! Pirrade imagen som bara den i slutet av färden. Vi gick sedan av bilen och upp för några trappor, sen fick jag ta av bindeln.
WOW, såg hela havet framför mig o en vit sandstand! Helt underbart!
Sen hade vi lite picknik på stranden. Dem hade med sig sallad, läsk, bröd, jordgubbar, kakor, lite smått och gott från Ikea.. Jätte gulligt av dem. Sen fick jag en present (tyckte redan dem hade gjort tillräckligt för mig) fick ett par Quiksilver shorts, jätte fina!
Sen blev de lite bad i havet för Sofi, Lovisa och Vanina. Man va ju lite rädd, förra året så blev en dödad av en haj där..

Senare på eftermiddagen körde vi hem. Vi skulle senare ut i New York, faktiskt till ett svenskt stället, Saltine Plus.

När jag kom hem fick jag presenter av host-familjen. Fick en fin blus och ett presentkort på Sephora $50.
Sen kom även Jennifers syster på besök. De blev senare mat potatis, kött och sallad. Efter maten blev de tårta med 11 ljus i och sång för mig.
Sen åkte jag till Vanina för att ta bussen därifrån till NYC. Innan vi gick till bussen fick jag en till present av dem, ett par vans skor.

Kvällen i New York var kul!! Stannade där till Söndags och gick i lite butiker o åt bruch innan jag åkte hem. Underbar känsla!

Min 20 års dag kommer jag aldrig glömma!

TACK! "



Undra vad man gör på sin 22 års dag.. ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0