Jobb eller joobigt?

Mår inte så bra.
Mycket just nu.
Många känslor på en och samma gång.
Förkylningen gör inte de mycket bättre heller.

Boka NYC resa ikväll - scary!
Jag vill men jag vill att allt ska va perfekt.. men nu är de ju inte långt kvar tills vi åker.
10 nov - 17 nov

Mycket som måste planeras och fixas.

Vad vill jag/vi göra?
Vad ska besökas?
När ska jag träffa familjen?
Hur ska man packa?

Många tankar, men jag kanske bara borde ta resan som den kommer och inte planera för mycket för en gångs skull.. hmmm..??
Mår bättre när jag tänker så..
Men de är så många känslor inblandade, jag har ju saknar NYC från den dagen jag åkte därifrån( 8 mån).
JAG VILL DIT men jag JAG VILL INTE ÅKA DÄRIFRÅN heller efter 7 dagar.

Ikväll ska de bokas!

image480
Jag på Turtle Back Zoo:et
Fotograf: Aubrey
image481
Noel i bilen påväg hem från parken

image482
Lovisa

image483
Aubreys kompis Kevin, jag och Noel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0