Här bor jag nu..

"Hela" mitt liv har jag bott på Odens gata 3 i Hörby.
Men när jag gick i andra året på gymnasiet tröttna jag och pappa på Hörby.
Vi sålde vårt hus och köpte en lägenhet i Helsingborg, en riktigt fin lägenhet på Drottninggatan.
Några dagar efter bjöd pappa oss (mig och min syster) på en resa till Turkiet.
Men när vi väl kom hem kände vi att de nog var fel beslut att lämna Hörby, eftersom jag hade skolan kvar i Eslöv, mina kompisar osv.
Så vi sålde lägenheten och letade desperat efter nått nytt i Hörby.
Då fick vi reda på att den fina lägenheten på Gamla Torg var ledig, så vi flyttade in där.
Jag trivdes, de tog mig 30 sekunder att gå till bussen + att jag hade ett stort rum =)

Men efter att ha bott där ett år(om jag minns rätt) så längta vi(eller pappa) till ett hus.
Så hitta vi detta, helt perfekt!
image439

image440

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0