Halloween???

2/11-06 - USA (NJ)

            Happy Halloween!

halloween i USA...? Består av massa godis! Så de borde ju vara min favo högtid, men att stå i dörren och vänta på att massa barn skulle komma och fråga "TRICK OR TREAT?" var inte lika kul.

Lovisas och min helg var dock rolig!
Vi åkte in sent på lördag kväll helt ovetande om att detta skulle bli en av dem roligare helgerna på länge..
..Utklädnad? Vad skulle man vara? Hur seriösa var alla andra?? Jaa.. vi fick bara gissa och hoppade i två "dräkter". Jag som Flamenco dansare och Lovisa som Dorthy från, Trollkarlen från Oz. PERFEKT, and off we went...
26:e gatan & Park ave. väntade festen. ALLA var där, från John Travolta till Pippi Långstrump!

-------------------------------------------------

VÄRMEN har kommit tillbaka till oss. Idag, onsdag, var de uppemot 20 grader!
Håller de i sig?? (håller tummarna)

-------------------------------------------------

En viss panik råder.. hmm??! Vad ska jag göra efter mitt år här i USA?
Sverige!? kommer de bli en chock att komma hem?
Kommer jag sakna pulserande New York?
Jag har delat hus med en från början främmande familj i ett helt år.. hur kommer våran relation bli???

De är många frågor som snurrar runt i mitt huvud,
men en sak vet jag, en viktg sak! Lovisa kommer alltid vara kvar i mitt liv, på ett eller annat sätt!

image455

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0