glömde berätta..

om helgen.

Fredag:
Slutade jobba vid 16-tiden och tog bussen hem.
Hemma blev de fisk-soppa med pappa och Ing-marie.

Sen träffade jag Caroline. Vi körde och köpte godis och kollade på IDOL.
Klockan 2.00 körde vi även och hämtade Carros bror som var på Jägers.

Lördag:
Vaknade vid 10.30 men hade ingen energi att gå upp.
Klockan 13-tiden kom Carro, vi körde ner till turken och köpte läsk.
De blev även en bakelse på kondotoriet.

Sen hem till Carro för att packa hennes väska, för att sedan cykla hem till mig och göra oss snygga inför kvällen.
Vi tog bussen till Malmö vid 17.00
Vi va hos mamma ett tag sen tog vi taxi till förfesten.
GALET!
Sen blev de KB ...

Träffade gamla kompisar från Eslöv. KUL!

Söndag:
ÅNGEST med stora bokstäver.
Eftersom jag inte sovit nått på hela natten, åkte jag till mamma vid 10-tiden och sov i 4 timmar..
Sen va jag hos mormor hela söndagen och sov senare hos mamma..

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0