Fredag, Lördag, Söndag

I fredags kände jag mig inte helt bra, men de blev jobb ändå eftersom jag ändå skulle jobba hemmifrån.
Mormor bjöd upp mig på lunch.
Efter jobbet så cyklade jag till city och på vägen hem köpte jag hem en grillad kykling, potatissallad, tomat, melon och bjöd mormor på middag. Vi kollade sen på Idol..

lördagen förmiddag var jag bara hem och tog de lugnt.
Gick till Emanus, en second hand butik som ligger nära mamma, och kollade vad dem hade fått in.
Sen på kvällen träffade jag en kompis och kollade film.
Mina planer var att sticka till KB men jag tog mig i kragen och höll mig inom och de var rätt beslut eftersom jag inte mådde helt bra(förkylning).

söndagen bakde jag efterrätt med bär m.m. Väldigt gott!

Caroline ringde även idag, kul!
Vi pratade närmare 5 minuter såg jag sen och de innebär att samtalet kostade ca 100 kr(5min * 20kr).

image471
Bild från: Media profilen (-03)
Jag, Patrik och Caroline vid videokameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0