bye bye helgen

I fredags blev de jobb.
Innan jag tog bussen till Malmö åt jag med pappa och Ing-marie.
Hos mamma blev de IDOL och sen gick vi till mormor en stund.

Lördags förmiddag spendera jag och mamma i stan.
Vi tog bussen till centralen och gick gågatan upp till triangeln, sen tillbaka igen.
Vi kom hem vid 15-tiden helt slut, vi vilade lite sen kom Anna och Andreas som skulle se Stockholm Live på Slagthuset.
Vid 21-tiden stack jag till några kompisar vid Caroli, de blev förfest =) De slutade dock inte som jag hade planerat..

Hela söndagen var jag helt slut.. men de gjorde inget för de va skönt att ligga framför Tv:n
Tog sen sista bussen hem till Hörby.

Nu är de jobb från 8-16!

image508


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0