Ännu en helg

Efter jobbet i fredags blev de stan med Vernadette och sedan hem för att äta och göra sig iordning för kvällens festligheter.
Eftersom Carro och Emma skulle stanna i Hörby över helgen, gick jag ut på egen hand med några kompisar.
Kvällen blev rolig, men de spenderades mer pengar än vad jag skulle... blää

Hela lördagen var deprimerande.

Tills de blev kväll och de va dans på gång.
John kom hem till Emma och mig.
När Emma körde till hennes Natta i Lund, skjutsa hon oss till Lilla Torg där jag och John mötte upp några andra.
Sen blev de KB för hela slanten, riktigt kul, eller ja kunde haft ännu roligare.
Somnade vid 3-tiden...

Klockan 10.00 kom pappa och Lars med släppet. Vi började packa in.. sedan dök emma upp och allt var i Full rulle!
Vi var klara vid 11-tiden och då började jag och Emma städa.
Sedan blev de Burger King medans vi väntade på att Boroth skulle komma med våra despositions pengar + att vi skulle lämna nyklarna. Tillslut kom han... TACK!!
image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0