--->Fakta om New York <---

På lördag är de 2 veckor tills Anna och jag tar planet till New York!

Igår var jag i chock tillstånd och kunde varken le eller gråta.
Idag känns de bättre, har massa ideér vad vi ska hinna med.
Måste börja skriva upp allt jag vill göra.

Besöka alla klädaffärer som jag har saknat
Motionera i Central Park
Njuta av SoHo
Starbucks
Äta Donuts
Ta bussen till Montclair/ Glen Ridge och hälsa på min familj
Gå och shoppa på fifth avenue
Gå på museum som jag aldrig gick på under mitt år
Besöka Svenska Kyrkan
Gå till 10th - 11 th avunue by night (nightclub area) + gå in lagligt på klubbarna =)
Besöka Brooklyn och äta på "Sea"
Gå till 230 fifth(bar på taket av en skyskrapa, utsikt över manhattan)

med mera.....

Igår kom jag på att jag faktikst aldrig har bott på Manhattan i en hel vecka.
Jag bodde som sagt i New Jersey(20 min fån NY) med min värdfamilj och var oftast bara inne över helgerna.
Enda gången som jag har bott på Hostell inne på manhattan var Nyårs natten med Lovisa =)

En bra fakta sida är Newyork.se

image502

image503

image504

Kommentarer
Postat av: anonym

ja ja spela inte ÖVER

2008-05-07 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0