packningen är..

INTE klar!
Vad sysslar jag med??
Egentligen har jag ingen mer tid att packa nu. Jag jobbar till 16 och sen ska vi ha gäster ikväll.
hmm..

Ja ialla fall så förstår jag inte att vi ska till New York, känns jätte konstigt.
Jag som har längtat såååå länge efter den staden och min familj där.
Men nu, Jag förstår inte!
Men gud va vi ska ha kul! håll tummarna nu att de inte regnar hela veckan för då kommer de bli allt för mycket shopping..

Imorgon bitti är vi påväg till flygplatsen!! wiiihooo!!
Får hoppas att allt ät packat då =)

Anna är du klar med allt?

image588
NYC feb -06

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :) New York är ju underbart!

2007-11-09 @ 09:23:38
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anna

Klar och klar...allt är relativt...:-)

2007-11-09 @ 12:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0