Mår som handen i handsken ~ ~

Fast att  jag inte har nått speciellt att göra
Fast att jag inte är i New York  City
Fast att jag har skilda föräldrar
Fast att jag saknar många
Fast att jag inte är kär
Fast att jag inte har nått jobb
Fast att jag har ont i ryggen
Fast........

Fast allt så mår jag BRA!!!!
Jag mår SUPER! I alla fall jämfört med innan.
Den känslan jag hade i hela 8 månader är BORTA!

Svårt att förklara känlsan jag har nu..
Men förr hade jag ett hugg eller en jobbigt känsla i hjärtat varje dag. Men nu känns de helt "rent" -inga större beskymmer!

Och allt detta tack vare resan till NEW YORK CITY med syster!!

image641

Från bussfönster när vi åkte ut till New Jersey =)

image642

Snart var vi där... otroligt =)

image643

Men först skulle de handlas munkar på mitt favvo bageri i Montclair

image644

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0