I VECKAN

I veckan har jag fixat lite små saker

- jobbat
- städat gadroben
- dammat
- skrivit CV
- skrivit och skickat iväg klagomål till ticket.se
- bakat ca 50 st kanelbullar
- lagt över bilder från Emmas dator till min  hårddisk

image640
Anna och jag påväg till Montclair

Fått en del gjort nu iveckan vilket känns mycket skönt.
Nu är de fredag och de känns super.
Vad händer ihelgen då?
Tänkte köra till farmor idag för att bjuda på lite fika och visa bilderna från Anna och min resa.
Sen ikväll blir de middag med Ing-marie och pappa. Antagligen ska jag träffa Kärrman lite senare eller så  tar ja  de bara lugnt o kollar på idol.. we will see.
Ska till Malmö på lördag för att gå på en förfest på Möllan och sedan till Mazarin där de är Pirat Tema..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0