AVSKEDAD ..

eller uppsagd som de kanske heter.
Igår va jag på möte/fika med min arbetsgivare, vi är även bra vänner, tillslut så sa hon att hon hade dåliga nyheter.
Dem behövde inte alls folk inom mitt omåde längre och därmed hade dem inte råd att ha kvar mig.
Hon var mycket ledsen för att avskeda mig, för hon tyckte om mig. Men jag tog de bra, jobbet är för slappt och ja känner att jag behöver gå vidare med nått nytt jobb där ja kan utvecklas.
Som tur ska jag jobba kvar 30 dagar till så ja kan hitta ett nytt jobb =)

Idag ska jag kolla på lite nya jobb på ams.se

image635

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Nej, usch vad tråkigt! Men du hittar säkert ett nytt jobb! Lycka till, kram Mirva.

2007-11-28 @ 10:47:39
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0