Vänskap

Hur vet man när man är riktigt bra vänner? Känner man de bara en dag?

Själv så har jag haft turen och haft två underbara vänner med mig sedan jag var liten dagisflicka.
De har liksom alltid varit vi. Vi har alltid gott ihopa. Aldrig bråkat och alltid varit där för varandra.
De är ju inte så heller att de bara är vi. Ibland är alla på helt olika håll tex när jag spendera 1 år i USA. De funkade toppen och allt var precis som de va när jag åkte som när jag kom hem.

Har verkligen haft tur och fått två så fina vänner.

Många säger att 3 tjejer inte går inte ihopa, att de lätt blir konflikter och att alla har olika åsikter.
Men så är de inte i detta fallet!
Varför ska man var sur? Har aldrig förstått de. De är väl bara onödigt?
Prata istället!

Lets have some fun!




image12

Jag vill bara säga att ni betyder allt för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0