Besök från USA

Min älskling Mike that I met in USA he might come to Sweden in Summer.
Saknar han otroligt mycket.


image21
Mike Jung

Vi träffades i november 2006 ute på en klubb("Home") i NewYorkCity, redan från första dagen vi träffades kändes de rätt! Vi skratta och skämta om samma saker, de kunde inte bli bättre..
Vi träffades varje helg, började prata varje dag och tillslut kunde vi inte vara ifrån varandra.

Märkligt att träffa nån som man passar så bra ihopa med när man har bott ifån varandra hela livet och med helt olika kulturer och miljöer.
Innan jag åkte hem till Sverige åkte jag till Texas i tre veckor, dem tre veckorna förstod vi båda två hur mycket vi tyckte om varandra - vi pratade minst 2 ggr varje dag.
Den första tiden när jag var hemma pratade vi varje dag. Men nu blir de mail varje dag typ ocg rings 2-3 ggr i veckan.

Så imorse ringde han mig ialla fall och sa att han hade "crazy news!".
Han kommer antagligen till Stockholm i sommar, så kunde vi mötas där!
Kommer vara så himla kul om de nu blir av!!

Mer om de senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0