Vänner in Usa

Efter ett år i Usa såklart får man många nya vänner, både amerikanare och från andra kulturer.

Om jag tänker tillbaka snabbt dem som har betytt mest är..

Lovisa
Vanina
Maria
Sofi
Annie
Mike
Jason
David

Den svensken som jag kom närmast är LOVISA såklart.
Vi kom varandra jätte nära =) Som vi alltid hade känt varandra. Vi träffades mer eller mindre varje dag.
Vi hittade alltid på galna saker på helgerna som inga andra aupairer gjorde.
Vi åkte in till nyc så fort vi kunde. Vi prata om allting och stöttade varandra.
Vi har inte träffats sen vi kom hem, men de planeras för tillfället.

image79
Lovisa and me

Amerikanaren som jag kom närmast var ju Mike. Vi som gjorde för varandra.
Hade så kul på ett enkelt sätt. Han älskade min humor och jag hans.
Saknar han, men vi pratar lite då och då och tanken på att vi fortfarande är vänner gör mig glad och de räcker =)

image21
Mike




Crazy lif in the city

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0