Uppdatering

I tisdags passade jag Ramsey och Sarah, eftersom Karin, Michael, Mormor och två bekanta från Usa skulle till Jägersro.
Sarah och Ramsey hade Swedush lesson i två timmar, sen åt vi och sprang rundor.

I onsdags blev de lunch med systern som var i Malmö på ett möte.

Idag torsdag ska jag till Hörby efter jobbet  för att gå på Andrés student. Sen tillbaka till Malmö igen för att arbeta på fredag.


Helg snart! Härligt! Vädret ska dock ej bli de bästa, men bara de bättrar sig till midsommar så spelar de ingen roll.

I helgen hoppas jag på shopping!
Sen blir de utgång till Tunneln på kvällen, äntligen!

På söndag är jag sugen på att kolla på bio, får se vem som hänger på...

image38


Sen nästa helg är de midsommar, då blir de Halmstad!
Mer om de sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0