Undra vad helgen bjuder på?



image35
                                                     Bild från google, "sökord sommar"


Fick svar från Vårdcentralen igår att jag hade Urinvägsinfektion, skönt ändå att få ett besked så man kan bli av med besvären.
Såå.. pencillin ska nu ätas i 7 dagar, innebär dock ingen alcohol =/
Men de är väl bra för levern att få lite vila så man inte får en sån där skrumplever.


Idag ska jag möta upp Emma på Lidel för att göra lite shopping inför helgen.
Kanske hinner med lite tvätt med innan Emma och jag ska hitta på nått kul ikväll.

Hoppas p åatt vädret blir fint så Emma och jag kan promenera till stranden (lets cross our fingers).
Förhoppningsvis kommer Carro in på lördag kväll, då blir de Lilla Torg för hela slanten.

Sen på söndagen ska jag till Höör för att äta födelsedags middag med min farmor och mina kusiner (farmor fyllde 81 år i torsdags).
De var ju 1,5 år sen jag såg kusinerna, så de ska bli kul (eftersom jag var i Usa 1 år).


Nä nu vill jag hem och baka en marangtårta!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0