Fredag, Lördag, Söndag

FREDAG- lycka! Har inget minne av vad Emma och jag gjorde.

LÖRDAG- Skulle träffat Carro inne i stan kl 10. Ställde klockan på 9.15. Caroline ringde kl 10.. ehh? hmm? Woops! Klockan var på ljudlös, kasst! Jag spang upp, emma lite mindre seg. Men iväg var vi iaf. Träffade Carro vid 11-slaget på Storgatan. Efter att vi kom på att de var bäst att ställa in resan upp till Halland till midsommar kände Emma att hon kunda shoppa loss =) Så de blev en del shopping for oss alla.
Jeans, toppar, klänning, skor, puder, klämmor, örhängen m.m.
Nöjd!

Hem, åt mannagryns gröt , sedan in i duschen, musiken på och dans moves övas. Jippi dans på tunneln som hade sommar premiär. De va kul att se när Emma och Caroline började bli fulla. Mindre kul va de att se Emma decka i soffan =/ Carro blev besviken på Emma och grät en skvätt. Men va fan.. Emma kämpade och hängde med!
Jag var som sagt nykter och var chafför men de hindra mig inte till en dans-kväll.

SÖNDAG- Emma och jag vakna vid 12. Vi städa och städade tills allt sken. haha, nästan iaf! Sen blev de promenad till video-butiken och Hemköp.
Gulasch soppa, FALU-rågrut, ost, paprika blev vår kvällsmat till en svensk film "Allt om min buske". hmm? märklig!
Sen blev de en hel del avsnitt av "Sex and the city". Såå bra!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0