en dag på nyc äldsta brandstationer

På väg hem från en kompis i nyc passera jag en liten utryckning där brandmännen precis hade släckt en eld.
En av brandmännen kom fram till mig och sa att jag kunde gå över gatan, han började gå med mig en bit.
Vi började snacka..
Sen fråga han efter mitt nummer, vad ska man säga?

Så dagen efter när Lovisa jag va i city ringde han och fråga om jag vill  ha en guidad tur på brandstationen.
Så jag och Lovisa stack dit.
De va intressant.
Vi fråga lite om 11 september med och de va några styckna från deras station som omkom. Dem namnen stid på deras brandbil där var även ett foto kollage =/

Lovisa och jag var nöjda med turen i brandstationen.

image68

Jag testar utrustningen


image69

Lovisa i bilen (på bilen ser man dem namen från stationen som omkom den 11 sept.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0