We had a great time.. and more to come.



image114



image115

 LA - beach


Kollade precis min myspace.com där jag och Mike har kontakt om vi inte pratar i telefon eller på msn.
Några new photos of him was there...

aaa man saknar han så egentligen.

Men som Mike och jag brukar säga "Thats life".

Man möter människor hela tiden. Vissa stannar, vissa går vidare.
Alla har sina egna liv.

Mike och jag hade en rolig tid tillsammans när vi väl befann oss på samma plats/land.
Jag är glad att vi altid hade kul och att när vi väl sa Hejdå (den 19 feb) också hade kul men med ett mer griefy (sorgset) heart.
Båda visste att vi skulle lämna varandra för jag var tvungen att flytta tillbaka till Sverige. Men vi lovade varandra att vi skulle träffas igen..

Vi har inte pratat på ett tag nu.. Men de är så de blir efter 5 månader i från varandra. De går inte alltid ha kontakt fastän man vill de eller inte. Ibland händer mycket i livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0