Sommar i NewYork

Me like!

Sommaren är underbar i New York förutom dem dagarana när tepraturen kommer upp 40-45 grader och de luktar mer eller mindra soppor i stan.

Men shit, en dag i Central Park med vännerna.
Vi lärde några amerikanska vänner brännboll där, haha! Tjejerna mot killarna, vi vann!

Förra året var de grymt varmt =) Men vilken sommar med härliga minnen.
Måste upplevas igen!


image95

Central park: Lovisa, jag, Dan, "björnen", Reid och Soren (Alla är Jasons(dejtade i 3 mån) kompisar)


image96

Erika, jag och Lovisa förfestar lite i Central Park =)


image97

Per, jag, Lovisa och Vanina på subway på väg till nån fest antagligen


image98

My birthday: Lovisa, Sofi, Vanina, Annie, jag och Maria


image99

Jag i vimmlet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0