Snabb med rolig helg

Fredagen bjöd på jobb och sen solning i två timmar med Carro.
Vi gjorde oss snygga för kvällen och spelade lite kubb med grannarna.
Sen begav vi alla tre oss till Skeppsbron.

De blev massa sammanträffande och ett himla drag!

Lördagen vaknade man slitnare än aldrig förr och dagen skulle gå snabbt som alltid.
Systemet besöktes, sen gick vi till Malmborgs där vi köpte mat.
Hem, åt och sov sen var de duschen igen klockan 21.00 för att sticka till KB kl 1 AM.

De var bättre än någonsin och man träffade en massa trevligt folk.

Söndagen var jag guide för två killar från Amsterdam som jag träffade på KB. Vi gick på Tekniska Museumet och hade de skoj fast att musumet inte var så underhållande.

Senare ålte jag till Mamma där mormor var och Anna skulle även komma.
Vi åt man och kollade på filmer när vi var små. Sånt älskar jag!

Sen körde Anna hem mig så jag kunde sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0