Skype med HostFamily!

I lördags kl 13.30 satt jag helt darrande och väntade på att familjen Meyer/Longworth slulle ringa mig.

Men jag hade tagit fel på tiden.

Vi hade bestämt 14.30(svensk tid).

Så när klockan slog halv 3 ringde de på skype.

Och där satt min älskade NOEL, så söt och så stor (3 år). När han såg och hörde min röst blev han helt chockad/blyg.
Men de va så kul att se han och prata med han.

image151



Sen fick jag prata med Aubrey, som alltid pratar på. Han såg också tor ut.


image149

Efter Aubrey kom Jennifer, vi pratde nog mest.
Hon frågade om jag kom och hälsade på. Hon sa även att Aubrey hade sagt:
"Its not the same here anymore without Linda"

Sånt blir man glad av att höra =)

Samtalet med min värdfamilj va de bästa som kunde hända på länge.
Men de var mycket märkligt, när jag såg allt på wecamen kändes de som jag kom tillbaka i tiden.

Vi bestämde vi skulle prata om 4 veckor igen, efter dem kom hem från Cape Cod.

image150

Cape Cod för ett år sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0