så fort..

så fort jag tänker på mitt år i Usa får jag så ont.

så fort jag ser bilder från året  blir allt så jobbigt.

NYC saknar jag med, men inte på samma sätt.
NYC finns ju kvar, men de livet jag hade innan finns inte...

Jag tror ingen som inte varit aupair kan förstå denna ortoligt jobbiga känsla..

Ibland är faktiskt helt okej, då ser jag tillbaka på mitt år med ett leende på läpparna.


När jag går in på resedagsida(www.mintur.se/medlem/lindaolsson) gör de ont.
Jag minns allt så klart men ändå inte.

Jag minns allt Noel, Aubrey och jag gjorde tillsammans, men jag kan inte fatta att jag har varit där
och att de va snart 6 månader sedan..

Jag vill tillbaka, jag vill aldrig mer vara en aupair men jag vill skriva tillbaka klockan eller få träffa dem igen.

De var min värdfamilj som gjorde så jag kände mig som en av dem och gjorde mitt år till en av dem bästa =)


Just nu kan man bara se allt possitivt, var tog allt de negativa vägen.
Just nu är de negativa att jag inte är där och får se barnen.

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0