onsdag

oj de kändes konstigt att skriva "onsdag", veckan har gått så snabbt. Imorgon är de liksom tordag!

Idag har jag hunnit med mycket och mer ska de hinnas med.

Har jobbat/ jobbar, på lunchen byta jag skorna, fixade på systembolaget och sen köpte jag ögonfrans färg.
Nu är jag tillbaka på jobbet igen, ska hem om 2 timmar.

Då ska de bli lite färgning när Emma kommer hem, sen säkert nått avsnitt av SATC (SexAndTheCity).

Springa skulle också vara skönt eller varför inte färga håret??
eller de kanske får bli på torsdag. Får höra med Emma, om hon ställer upp..

Såg idag på aftonbladet.se att de skulle bli fint/okej väder ihelgen i VÄSTERVIK! I Malmö skulle de bli regn och moln, men sen i veckan skulle de va fint väder sol och moln. Skönt för alla som har semester!

Carro har ju semester nu på måndag i 3 hela veckor, sååå skönt. Får se om jag har nån semester... hoppas på en vecka ialla fall=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0