Min ekonomi =/

ja jag har ju fast jobb nu.

Borde spara. Men just nu så njuter jag av livet istället.

Har blivit lite lat och äter för de mesta ute nu förtiden.

Dåligt.
Men de är så gott och så skönt.

Men samtidigt har jag behövt leva såhär efter jag kom hem från Usa. Har mådde dåligt i 4 månader och då behöves lite lyx och göra saker med carro o emma för att må så bra som jag kunde.
De är nu när jag börjar må bättre som jag får bli smart!

Denna månaden ska jag leva gott, eller börja så smått tänka om men nästa...

...då ska jag börja tänka om helt och handla sånt som verkligen måste inhandlas.

Har ju även betalat två hela hyror eftersom Emma betala despoistionen. Men denna månaden är vår näst sista månad i lägenhet vilket betyder att vi inte ska betala hyra (tas av desp.) Så denna månaden ska jag minst lägga undan 5000:-


image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0