Madonna konsert


För drygt ett år sedan, låg jag på mitt rum (i USA) efter jobbet och bara vilade.
Lovisa ringer och råd-frågar mig lite om jag tycker hon ska hänga med på en date i nyc + dessutom har Justin, som han heter, två biljetter till Madonna konserten. Hmm, självklart hänga med tycker jag.. men tillslut så ställer jag upp och hänger med om nått skulle gå fel + att jag även vill träffa min kompis David.
Så vi möter upp Justin vid Port Authority (buss terminalen i nyc), vi går mot  Madison Sq garden där konserten ska vara. Gentleman som Justin var erbjuder sig vänta utanför, så Lovisa och jag kunde se konserten ts. Men jag sa "NEJ" klart och tydligt. De var deras date och hans biljetter. Men vi besluta oss ändå för att se om där fanns några biljetter kvar.. Tyvärr var där inte de, så jag gick ut för att vänta på Lovisa och även för att möta upp David.

På vägen ut så blev jag stoppad av en  Security vakt, han frågade om allt var okej med mig. Jag sa att allt var bra!
Han undrade varför jag var påväg ut. Jag berättade de att de var slutsålt. DÅ tog han upp en biljett från fickan och sa "Merry Christmas"
Kunde inte fatta de, här fick jag en gratis biljett hur lätt som helst, när folk har betalt upp emot $ 200. jAg gav han en kram och sprang snabbt tillbaka in och ringde Lovisa! Vi hade de toppen!

Efter konserten tog vi sista bussen hem till New Jersey, sen var de bara att gå up pnågra timmar senare för att jobba. Men den dagen gick jag med ett smile on my face the whole day =)

De är en av dem bästa sakerna med NYC, man vet aldrig vad som väntar en.
De vet man kanske aldrig någonstanns, men när de väl händer i nyc så händer de rejält!


image118



image119
Come on Lovisa <3

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0