Kubb och Tisdagsklubben

Japp du hörde rätt.

Igår när Emma och jag satt ute i solen efter jobbet, frågade våra grannar om vi ville vara med på kubb innan dem skulle gå o se Mallmö FF spela.

"Sure" tänkte vi. Så vi körde några omgångar. Kul!

Även grannen brevid sa att vi va dem bästa grannarna hon hade haft.. (nått i den stilen)


Senare

blev de Tisdagsklubben för hela slanten.
Vid klockan 00.30 tog vi bussen till Gustav Adolfs Torg, himla lång kö utanför klubben.
Men vi fixade VIP av Ylli som stod DJ. Gött!
Än så länge hade kvällen bara kostat 8.50 :-  (bussbiljetten)

Sen shaka vi ass och träffade lite gamla friends, kul.
Klockan 03.30 kände Emma o jag att vi skulle börja tänka på refrängen och drog oss till taxin.
Andreas och Steffan dela taxi med oss. Hemma bjöds de på pommes och ketchup.
Sen sov jag 1,5 h till de var dags att gå upp för att jobba.

Känner mig helt okej på jobbet idag. Men de ska bli ännu skönare att komma hem sen.

(Hela kvällen kosta oss 8.50 kronor, de är så de ska vara. Inga förväntningar inga besvikelser)

image140


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0