hallå



image154

Sitter på jobbet nu och är trött i ögat.

Vill bara hem och sova.
Får se om jag sticker hem på lunchen för att sova eller kanske jag ska stoppa mitt köttbulls sug istället.
??
Svåra beslut att fatta.

Så som allat annat i denna åldern. Allt hänger på en själv nu, var man hamnar och vad de ska bli av en.
- Blev ju antagen till Jönköping
- Fått jobb erbjudande i NY eller ska jag nöja mig med att hälsa på familjen?
- Följa med Emma och Carro till Thailand
- Fortsätta jobba här i Malmö..

Jag har för mycket i mitt huvud för tillfället, vill bara veta, vill att nån ska säga till mig vad jag ska göra.

Får tänka vidare på detta.

Men först ska jag bestämma hur min dag ska se ut.

Have a nice day! Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0