Fredag

solen skiner och de är fredag, kan de bli bättre?

Japp de kan de faktiskt, jag vill vara ledig nu och få njuta av vädret utomhus.

Men om 6 timmar ska jag hem och lägga mig ute på gräset, de ska bli riktigt skönt.

image64
New york



Igår hälsade Carro på..
.. vi köpte upp hela sortimenetet Manna-risifrutti på ICA sen var de dags för träning.

Så vi började vår 30 minuter gång-färd till Ribersborg där Friskis & Svettis höll hus.
Lite hopp och en tant som blev sur för vi pratade, var vi på väg hem igen.
Vi gick en sväng in om Malmborgs för att titta på den ljuvliga Räckbomben. Tyvärr blev de en seg baguett med skagenröra.. 2 ggr för dagen.

Sen körde vi Carro till Södervärn, för hon skulle återvända hem för att sedan komma in idag fredag.
Yes!

Ikväll blir de SKeppsbron för halva slanten, resten av slanten ska jag lägga på smått och gott -hamburgare!

DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS
- we love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0