Fredag-Söndag

Fredag....
upp och duschade kl 6.30, la ner sista packningen och emma drog till jobbet med en illande fart.
Mitt jobb började klockan 8.
Äntligen blev klockan 16 och jag tog bussen hem till Hörby, där jag solade och hälsade på hemma hos Emmas föräldrar.
Vid 18 körde jag och Emma med rally-fart till Carro som ännu inte var hemma. Men hon kom nån minut efter och körde in på en smal upfart och råkade köra på soptunnan.
Vi var ute på vägarna kl 18.30.
Vägen upp gick som en dans, Emma körde som en galning förrutom när fartkamerorna dök upp, då blev de tvär bromsning.. När de va omkörning så dansa vi i bilen för att få lite reaktioner från våra färd "kompisar".
Vi fick även köra zick-sack mellan alla älgar eller ialla fall ett rådjur.

I Växjö blev de McDonalds.

Sedan klockan 22.30 anlände vi till Västerviks camping, där festen redan hade börjat.
Vi pakerade bilen och skuttade ut.
Vid 12 tog vi taxi in till city där alla småläningar väntade. Dansade hela natten tills de var dags för pizza slizar med micke och andy.

Hem kom vi väl vid 4-5 på morgonen men fick ej komma in i stugan eftersom Carros ex var sur.. så emma slank in och carro o jag fick spendera vår natt i bilen nerrullade i varsin sovsäck..mysigt!! De ville vi göra om!

Lördag...
Carro o jag vakna nog först av att solen värmde på oss.. aa fick panik och upp for dörren. Inget vatten heller... vi blev ännu mer panikslagna och fick dricka upp vattnet i spray flaskan...
Vi bestämde oss för att gå ut och lägga oss i solen=) Jätte skönt.
Sen kurrade våra magar och vi gick och handlade nybakta baguetter med skagen röra till.
När vi kom tillbaka hade ingen vaknat.. jaja tänkte vi och la oss i solen.

Senare vid 11-12 började folk vakna till liv och vi de skulle bli volleyboll, så vi fick sticka till Lager 157 för att köpa blå shorts till vårt lag.

Vi spelade några matcher, de var riktigt kul men man blev lite besviken på sig själv..

Sen blev de mat på närliggande resturang. De blev lax med potatissallad och sallad för Emma och mig och Pasta Carpo för Caroline fin!
Sen packade vi väskan och stack ner till bastun och passade på att bada, basta, dricka cider och snacka shit om våra kill-kompisar från Nässjö. De som vi sa trodde vi inte att nån än oss skulle veta. men... mer om de sen.

Sedan var vi redo för ännu en dans-kväll. Förfest i stugan med Dynamit Harry och gänget.
Med våran förvåning sa Simon
"Hade ni de kul i bastun?"
Vi tänkte, vad snackar han om men vi förstod ganska snart va de var han snackade om.. aaa..
"Har Micke magmusklor eller är de fettet som veckar sig?" SHIT!
De var ju den repliken som jag sa till Emma i Bastun. Vi snackade även om deras tatoeringar som dem visste.

Dem berättade sen att de var några tjejer som var på festen som hade varit i bastun samtidigt. Världen är allt liten =/ För liten...

Sen blev de dans för hela slanten. KUL!

Hem och sov i bilen, nu alla tre!! haha, vårt nya HEM.

Söndag..
Vaknade tidigt av solen denna gången med.

Packade om bilen.

Killarna skulle nu köra hem. Vi bestämde också att köra så vi körde lite senare vid 13.30.
Jag körde dem första 2 timmarna till Växjö rättare sagt. Där de blev mat för slantarna som var kvar.
Oxfile, potatisgratäng och kantarell sås
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Sen tog Carro över ratten och körde sista biten till Hörby.

Emma och jag var hemma i Malmö vid 20.30

De var en trevlig liten utflykt och de behöves verkligen, en liten miljöombytning med trevligt umgände =)

Bilder kommer senare, även ska jag fixa texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0