E-mail from my hostdad =)



>Hello Schnappi!
>I hope everything is good with you, and I am happy to hear that you
>are not cleaning hotel rooms!
>Aubrey and Noel would like to Skype with you sometime soon. Do you
>still use Skype? If so, my user name is: unmoultetracy  (don't ask
>what it means); what is yours?
>If that is not a good idea, I will send you pictures of the kids
>instead (Noel is growing up fast. He has a beard now....)
>
>Talk to you later,
>
>Matt


Blev så glad när jag fick mailet =)

SCHNAPPI - Matt kalla mig alltid de.
"Schnappi its food" "Schnappi can you help me with this" eller så sa han "Elisabeth can you please come downstairs" (Elisabeth mitt andra namn)

haha. han började kalla mig Schnappi efter att han skulle ha bilen efter jag hade kört barnen.
Så kom han in i bilen, jag hade då glömt ta ut min skiva som jag bränt till barnen. Så på hög volym sjöng
den tyska låten "schnappi"

Han kunde inte mer än skratta. Han trodde typ att de va min favorit låt + att han aldrig hade hört den..

Så nästa dag när han skulle köra Aubrey till skolan så satte han på låten på högsta volymen..

hahha, pinsamt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0