den 13:e månaden...

Ja runt den 1 februari åkte jag och hälsade på mina kusiner i Houston, Texas.
Jag var där i 3 veckor och de var mycket trevligt.

Mina kusiner är 10 och 12 år så dem gick i skola när jag var där.
Men jag och Karin(moster) hittade på saker om dagarna.

De blev 2ggr i veckan gym, ärrenden in till city, shopping, solning, filminspelning, bio m.m.

När de hade gått tre veckor flög jag tillbaka till min värdfamilj för att bo där över helgen och sen säga hejdå.
Då hade även den nya aupairen kommit, från Tyskland. Lite märklig känsla de där...

Här kommer tre bilder från min vistelse i Texas.


image110

I deras bubbel pool


image111

Huset

image112

Huset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0