Besök i Hörby

Köpte sommarkoret igår!

Buss till hörby kl 1600
Kycklig, ris, potatis, morot, curry och dillsås (favo rätt i vår släkt) blev de hos pappa igår. De var gott men för en gång skull så var jag inte sugen på de..
Sen klippte Anna och jag Zonita, som även blev duschad.

Zonita kände igen mig. För att Anna och Zonita mötte på på busshållsplatsen och Zonita la märke till mig på ca 10 meters håll. Så glad man blir=)
Zonita blev ännu mer till sig när hon såg husse som inte hade sett på 2 veckor, farmor var även där.

Klockan 2000 skjutsade Anna mig till stationen. Men jag hade såklart kollat fel och Anna, snäll som hon är, körde mig till Malmö.



Nu jobbar jag igen..
När jag väl kommer hem vid 4pm ska jag lägga mig i soffan och kolla på sex and the city och kanske sova en blund.
Senare tänkte jag springa en runda i Pildammsparken eftersom jag inte kan gå på Friskis & Svettis passet på torsdag. Grillning/mat hos mamma med Anna, Andreas och Mormor, kul!

Nu får jag väl återgå till de jag ska göra.



Skrev ett brev till Aubrey idag på jobbet. Ska bli kul att få ett tillbaka ett mail av han, längtar...


image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0