Besök från nyc

Igår när jag kom hem såg jag på Sex and the city, sen stack jag ut o sprang en runda i pildammarna.

När jag kom hem efter rundan, hade jag ett missat samtal och ett Eurovoice.
De var Selim(svensk kille som jag träffa i nyc) som kommit hem på semester från New York, han undra om jag vill komma till Gränden och träffa upp han och några kompisar.
Så jag hoppade in i duschen och iväg cykla jag.

Trevligt att träffa han igen, de va ju typ 5 månader sen sist..

Han skulle försöka fixa nått jobb till mig i nyc. Jag kunde alltid bo hos honom till jag hitta nått eget.

Selim själv jobbar för tillfället på FN i newyork.

image94

Lite galen bild på Selim, även kompisen Erica(Malmö) ser man =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0