Antagen

Idag fick jag reda på att jag har blivit antagen till en högskola i Jönköping.

Ska man bli glad eller ledsen?

Hur ska man veta vad man vill bli nu och vad som är rätt??

Stora beslut att fatta.

De bästa med den utbildningen jag valt och framförallt med Jönköpings högskola är att de 3:e året kan man få åka utomland och studera, genom att få stependium.

De är såfall de som locka.
hmm..

Kom in på mitt andra val, och blev ligger på 17 (reservplats) till mitt första val.


1. Medie- och kommunikationsvetenskapligt programMedieproduktion
180hp,
reserv 17

2. Medie- och kommunikationsvetenskapligt programOrganisationskommunikation
180hp,
Antagen


Mer om den utbilden som jag har blivit antagen till kan du hitta här
http://www.hlk.hj.se/doc/257


Mer om Jönköping som en studentstad kan du hitta här
http://www.hlk.hj.se/doc/5598



 
    




       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0