8.30 am NY time

Då var tiden satt!

Klockan 13.30 (svensk tid) på lördag ska jag prata med min värdfamilj över SKYPE.
Se dem och allt! Är så glad =)

image50



 
>Hello Schnappi,
>I don't have to make a fool of you because you do a good job of it
>by yourself......
>But please let's not fight, hmmmm? You will lose, and I will feel
>terrible for you.
>Everyone here is leaving for Cape Cod on Sunday, so maybe Saturday
>is a good time. We will be around, so you tell me when you want to
>talk and I will set the kids up.
>As far as my Swedish goes: Om lopp , min Svensk är inte så god som
>den en gång var , utom JAG kanna förbättra den något.
>
>'Best,
>
>Matt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0