tiden springer som aldrig förr..

Två månader har snart gått sen Caroline och Emma åkte till Thailand.
De är snart ett år sedan jag kom hem från mitt år i USA.

vet inte vad jag vill säga med de ovan, men tiden går ialla fall otroligt snabbt.
ibland hinner man inte riktigt med..

Från att prata med Caroline minst 1 ggr/dag till att prata 1 ggr/månad. Wow!
Trodde nog inte jag skulle klara mig så bra som jag har gjort.

Tänk själv...
om två av dina närmsta vänner åker ut i världen och du går kvar i vardagen och ska försöka ha lika kul på egen hand.

Klart att saknaden har funnits där, men i och med de bara var 2 månader som dem skulle vara iväg så kändes de inte som en evighet och jag har lyckas roa mig på nya sätt =)

Träffat några killar i Malmö som är rikigt roliga, träffat Elin(vilket var mycket kul), vait i HBG hos Anna, bott hos mamma i Malmö..

ja mycket har hänt =) och tiden har sprungit iväg.
hoppas nu den sista tiden går lika snabbt =)

image659

image660



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0