på torsdag äts de ärtsoppa...

på lördag är de fest!!

Idag har jag varit på en jobb intervju.
Kändes riktigt bra!
Först hittade jag inte rätt och fick fråga ett par damer på gatan men dem hade aldrig hört talas om de.
Ringde killen jag pratat med dagen innan och då såg jag såklart porten.
Första känslan jag fick när jag kom upp på kontoret va "vilken sammanhållning"
Musik var igång, alla satt och snackade med varandra, nån skratta! -kändes riktigt bra.

Sen satte Andreas o jag mig ned och pratade lite.
Han berättade lite om företaget m.m och frågade mig lite frågor.
Sen skrek nån "45 minuter kvar, kämpa nu!! " haha de lät så kul =)
Andreas berättade också att dem hyrde Kockums Fritid på fredagarna då kunde man sticka dit där, ibland blev de afterwork..dem gjorde mycket för sammanhållningen helt enkelt.

Får se om jag får jobbet nu, han skulle höra av sig så fort han kunde(nångång i nästa vecka)

Just ja, lönen!?
Garantilön första månaden 14.000-18.000 kr
2:a månaden provisions lön, fanns ingen gräns hur mycket man kunde tjäna(nån hade tjänat 80.000 en månad, vilket e mitt mål nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0