MÅNDAG - 3 dagar kvar

Idag är de måndag och de innebär att de är tre dagar kvar tills Carro är på svensk mark igen *hurra*

-------------------------------------------------------------

I måndags morse så tog jag bussen hem från malmö klockan 7.00 (behövde ej betala).
Sen jobbade jag från 8-16. Ringde till dem som jag var på jobb intervju och frågade hur de hade gått. Men dem hade inte haft tid och skulle återkomma imorgon =) Spännande...

Ikväll körde jag till Eslöv för att kolla på pingis(seriefinal). Niklas spelar i halmstad och skulle möta Esöv idag.
Kul att se hur de går till. Även Emma, Emil och Tjäder va där =)

Sen fikade Emma och jag på McDonkan och sen körde vi på olika håll.

Nu är jag hemma igen!!

------------------------------------------------------------

Jag är sugen på utgång ihelgen med Carro och Emma =) Längesen nu ju...Får se hur pigg Carro är.

image701
nyc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0