Love is in the air

När jag träffade Mike så skrev jag ner allt jag kände.
De är jag glad att jag gjorde, så jag kan kolla tillbaka o se vilken känsla jag hade.

Lite mer tankar..

Today he said

"You are one of the funniest people on earth?"

He sent me a cute mail yesterday.

And before I went to bed yesterday, he send me a text message, ?Miss u, Really. Kisses love!"

 

Before I went to bed yesterday, we talked over 30 minutes. Its just so fun!

 

He wonders if we going to be friends ?forever?? Like if someone gets boy/girl-friend?

- OF COURSE!

Did I tell u that he told his mum about me and how funny I was?

 

OHHHHH I miss him, its not gonna be the same when I move back?




Kommentarer
Postat av: Sofia - EF

Hej!

Jag hittade texten www.culturalcare.com på din blogg och undrar om du skulle kunna ändra denna till www.culturalcare.se samt länka den till http://www.culturalcare.se

Detta skulle hjälpa EF's hemsida med att ranka bättre på sökresultat :-)

Tackar så mycket för hjälpen!

Mvh
Sofia, EF

2008-01-10 @ 17:41:02
URL: http://www.culturalcare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0