Lördags kvällen spenderades på Mazarin och KB

I lördags sov jag ut som alla andra dagar i veckan. Mycket skönt!
Sen började förberedelserna inför kvällen. Pratade med Elin och Björn.
Elin och jag bestämde till slut att de vi stack till Björn och förfestade med dem.
Elin kom till mig vid 5 tiden och sen tog vi bussen till Malmö vid 7 tiden (sista bussen, vilket är otroligt dåligt en lördag kväll) Vi beställde pizza och bjöd Björn och Matthias(Martin) på en. Sen blev de kortspel.. Mycket trevligt!
Sen stack vi till Mazarin en runda för att kolla läget, men för många pirater i vår smak så vi stack till KB!!
Där träffade vi även folk från Eslöv. De började trevligt men slutade mindre trevligt...
Jesper, mitt ex var där och ville prata med mig på slutet. Efter 2 h fick de räcka och vi skildes som vänner..hmm??
Elin åkte hem med hennes kille som körde och jag stack till Björn company.

Sen blev de bussen hem nästa dag!
Tack för en trevlig helg!


image649

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0