HELGEN sprang förbi

Helgen gick galet fort!

I fredags blev de lite shopping och idol på kvällen.

I lördags hjälpte jag mormor med att sätta upp Karin och Michaels julgran(bilder kommer).
Ska bli riktigt kul att umgås med dem efter julafton =)
Senare på kvällen kom Niklas och Björn o hämtade mig. Vi åkte hem till Andreas och sedan gick vi till Big Bowl.
Jag förlorade dock...
Vissa skulle hem och jag och 2 andra stack till KB. Träffade massa roligt folk.

I söndags blev de vila för hela slanten, skönt.

Kom hem till Hörby idag..

Imorgon ska jag träffa Friang. Ska bli kul, de tar 100 år mellan varje gång tycker ja.
Kanske träffa emma också, får se vad hon gör =)

image665

image672

image666

image669

image673

image670

image668

image671


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0