godnatt

ska göra mig vacker inför natten snart...

om ca 7 dagar kommer Emma hem <3
om ca 16 dagar kommer Caroline hem <3

Ska bli kul och höra ALLT dem har upplevt!!

Till jul så kommer många hem/hälsar på. Nästan så att de är för många, nästan så att man kommer få dåligt samvete att inte hinna träffa alla som man vill.

+Caroline och Emma kommer hem efter 2 månaders backpacking resa
+Vanina från Argentina kommer och hälsar på =)
+Mina kusiner från Texas kommer hem över jul
+Mina kusiner från Enköping kommer hem över nyår (2 år sen sist)
+Lovisa kanske kommer i januari, men förhoppningsvis har stormen lagt sig då =)

Ska verkligen bli såå kul att träffa alla igen, hoppas jag hinner träffa alla så mycket som jag VILL!!
image651
Miss u all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0