fredag, lördag, söndag

Fredag: Efter jobbet klippte Anna och jag Zonita sen åt vi en paj som inte va lyckad så de fick bli att beställa take away istället

Lördag: Duschade och körde till loppis. Anna fyndade lite. Sen körde vi till frisören Karolin och klippte oss.
Anna körde till Höör för att handla lite på CityGross och jag tog tåget till Malmö.
Köpte dem sista julklapparna och åkte sedan hem till mamma.
Vid 21 tiden så åkte ja på förfest vid möllan och sen blev de utgång på mazarin =)

Söndag: Trött, trött. trött! Låg o kollade på alla "Bonde söker fru" avsnitten. Sen gick jag till mormor, vi åt och kollade på gamla film från förr. 5 timmare senare var klockan 22..00 och jag begav mig hem till mamma

image633

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0